
Retur & Reklamation
Retur & Reklamation
- Alla frågor
- Installation
- Sortering
- Färg
- Variation
- Härdat trä
- Parkettgolv
- Fiskbensgolv
- Leverans
- Returer
- Retur
- Reklamation
- Inrikes Leverans
- Utrikes Leverans
- Byte
- Avbeställning
Hur reklamerar jag en felaktig produkt?
Om du får en felaktig eller av Bjelin felexpedierad vara kommer Bjelin i händelse av retur att stå för transportkostnaderna. ... (Läs mer)
Plankan som ligger överst i mitt paket ser inte ut som golvet jag har beställt?
För att skydda golvytan på plankorna i paketen med Härdat trä, så ligger den översta plankan vänd upp och ned. Det är alltså ... (Läs mer)
Vad är märgstrålar och varför har golvet dessa linjer?
Märgstrålar är viktiga strukturella komponenter i trä och de transporterar näringsämnen och vatten från barken till kärnan. D... (Läs mer)
Hur gör jag en retur?
Du kan anmäla en retur direkt genom vårt returformulär eller kontakta oss via e-post. Meddelande om retur skall innehålla föl... (Läs mer)
Hur reklamerar jag en produkt?
Vänligen se Reklamera en Bjelin-produkt... (Läs mer)
Hur ska jag göra om jag vill byta eller avbeställa en vara?
Om du vill avbeställa en ej levererad vara rekommenderar vi att du ringer till vår kundtjänst för att förhindra att sändninge... (Läs mer)
Jag har lämnat tillbaka varor till Bjelin. Hur sker återbetalning från er?
Återbetalningar görs i första hand till ditt bankkonto, personkonto eller bankgirokonto i andra hand via avi. Återbetalningen... (Läs mer)
Min golvläggare installerade golvet men jag vill reklamera det efter installation – hur gör jag?
En reklamation kan ta tid varför man ska ta det lugnt och inte göra något förhastat. Självfallet kan det vara frustrerande om... (Läs mer)